loading...
فروشگاه آنلاین
بهراد بازدید : 17 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی 


قیمت : 16000 تومان


برند : نشر نی


خرید پستی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی 


قیمت کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.




 


کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا عشق است، می‌گویم خدا عشق است. با این حال، در اعماق وجودم همواره می‌گفتم اگرچه خدا می‌تواند عشق هم باشد، ولی، بالاتر از همه چیز، خدا حقیقت است. اما دو سال پیش، از این نیز گامی فراتر رفتم و گفتم حقیقت خداست. هرچند مهاتما گاندی به‌عنوان رهبر جنبش استقلال‌طلبانه‌ی مردم هند شهرت جهانی یافت، اما او خود را "یک مرد خدا" می‌نامد "که به کسوت سیاستمداران درآمده است." در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و آموزه‌هایش، به جویندگان اهل همه‌ی مذاهب و عقاید، روشنی و تسلا و آرامش می‌بخشد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنان و نوشته‌های گاندی درباره‌ی تلقی او از مفهوم خداست.» کتاب حاضر را نشر «نی» منتشر کرده است.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا عشق است، می‌گویم خدا عشق است. با این حال، در اعماق وجودم همواره می‌گفتم اگرچه خدا می‌تواند عشق هم باشد، ولی، بالاتر از همه چیز، خدا حقیقت است. اما دو سال پیش، از این نیز گامی فراتر رفتم و گفتم حقیقت خداست. هرچند مهاتما گاندی به‌عنوان رهبر جنبش استقلال‌طلبانه‌ی مردم هند شهرت جهانی یافت، اما او خود را "یک مرد خدا" می‌نامد "که به کسوت سیاستمداران درآمده است." در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و آموزه‌هایش، به جویندگان اهل همه‌ی مذاهب و عقاید، روشنی و تسلا و آرامش می‌بخشد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنان و نوشته‌های گاندی درباره‌ی تلقی او از مفهوم خداست.» کتاب حاضر را نشر «نی» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ارزان , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی, خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با قیمت 16000 ,خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی فقط 16000 ,خرید نشر نی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , kharid online کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , kharid کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی arzan , qeymat کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , تخفیف برای کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , تخفیف ویژه کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی














کتاب خدا آن‌گونه که من می‌فهمم - فیدیبو







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۶ - ‏۳۱ رأیخرید و دانلود کتاب خدا اثر مهاتما گاندی مترجم شهرام نقش تبریزی از نشر نی. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و پی ...




معرفی کتاب «خدا: آن‌گونه که من می‌فهمم»، نوشته مهاتما گاندی - ...







ذخیره شده



۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱. معنای خدا نیرویی تعریف‌ناپذیر و اسرارآمیز در این عالم هست که همه‌جا را فراگرفته و بر همه‌چیز سایه افکنده است. من این نیرو را حس می‌کنم هرچند که آن ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر ...







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۴۱ مرورکتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا ...




کتاب خدا آن گونه که من می فهمم (جیبی) اثر مهاتما گاندی - نی | ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب خدا آن گونه که من می فهمم (جیبی) نوشته مهاتما گاندی و ترجمه شهرام نقش تبریزی از نشر نی، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...





خرید کتاب خدا آن گونه که من می فهمم نوشته مهاتما گاندی از ...







ذخیره شده



خرید کتاب خدا آن گونه که من می فهمم نوشته مهاتما گاندی از انتشارات نشر نی، شهرام نقش تبریزی، در شهر کتاب آنلاین.تاریخ جهان، گاندی.





کتاب خدا آن گونه که من می فهمم اثر گاندی | ایران کتاب







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۲ - ‏۵ مرورکتاب "خدا آن گونه که من می فهمم" اثر رهبر انقلابی "مهاتما گاندی" در سال 1962 منتشر شده است.بر خلاف تصوری که بیشتر افراد از گاندی دارند که او را یک رهبر سیاسی ...




کتاب صوتی " خدا " آن گونه که من می فهمم / مهاتما گاندی - شنوتو







ذخیره شده



مجموعه صوتی کتاب صوتی " خدا " آن گونه که من می فهمم / مهاتما گاندی را با صدای مهدي حسين زاده مهدی حسین زاده بشنوید. با ثبت نام در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، ...





کتاب صوتی خدا آنگونه که من می‌فهمم اثر مهاتما گاندی – هلدینگ ...







ذخیره شده



... ایزو و رزومه فردی و مدیریتی را از ما بخواهیم، طراحی تخصصی وب سایت، برندینگ و مشاوره آموزشی و تخصصی رایگان جهت رزومه شما - دانلود کتاب صوتی و PDF.
g-img{display:block}.M4dUYb{position:relative}.BA0A6c{overflow:hidden}.rISBZc{display:block;border:0}g-section-with-header{display:block;margin:0 0 40px 0}.e2BEnf{font-size:20px;line-height:1.3;}.U7izfe{padding:0 0px 12px 0px}g-scrolling-carousel{display:block;position:relative;}.mR2gOd{display:block;overflow-x:auto;overflow-y:hidden;overflow:hidden;overflow-x:hidden;position:relative;white-space:nowrap;-ms-transform:translate3d(0,0,0);transform:translate3d(0,0,0);}.mR2gOd::-webkit-scrollbar{display:none}.DAVP1{display:inline-block}.mR2gOd.pptFR{-ms-transform:none;transform:none}.GNxIwf{display:flex;white-space:nowrap}.hXaFBd{display:inline-block;vertical-align:top;margin:auto}.mHHDwb{min-width:150px;height:100%;display:-ms-box;display:flex;align-items:center;justify-content:center}.iuKlq g-more-button div{transition:opacity 300ms}.eA0Zlc{vertical-align:top;display:inline-block;margin:0;position:relative}.JX86yc{display:inline-block}.eA0Zlc:not(.JX86yc){overflow:hidden}g-inner-card.xIfh4d{position:relative;-ms-border-radius:4px;margin-left:8px}g-inner-card{background-color:#fff;border-radius:2px;display:block;overflow:hidden}.cv2VAd{border:1px solid #dfe1e5;border-radius:8px;box-shadow:none}.YsiKr{margin:0 auto}.EUjJDc{color:rgba(0,0,0,.54);font-size:14px;margin-top:12px;text-align:center;word-wrap:break-word}.CNf3nf{border-radius:50%;cursor:pointer;display:block;position:relative;border:1px solid #dfe1e5;z-index:0}.CNf3nf:focus{outline:none}.CNf3nf .PUDfGe{position:absolute;right:0;left:0;top:0;bottom:0;margin:auto;width:24px;height:24px}.wecD1d{width:56px;height:56px}.Lu0opc{cursor:pointer;height:72px;position:absolute;display:block;visibility:inherit;width:36px;bottom:0;margin-bottom:auto;margin-top:auto;outline:none;opacity:0.8;top:0}.Lu0opc.tHT0l{-ms-transition:opacity 0.5s,visibility 0.5s;transition:opacity 0.5s,visibility 0.5s}.Lu0opc:hover{opacity:0.9}.Lu0opc:focus{outline:none}.Lu0opc.pQXcHc,.Lu0opc.pQXcHc:hover{cursor:default;opacity:0;visibility:hidden}.Lu0opc.eSq3C{height:36px;width:36px;opacity:0.9}.Lu0opc.eSq3C:hover{opacity:1.0}.Lu0opc.eSq3C.pQXcHc,.Lu0opc.eSq3C.pQXcHc:hover{opacity:0}.Lu0opc.eSq3C:hover g-fab{color:#222 !important}.BlOseb.eSq3C g-fab,.k2Oeod.eSq3C g-fab{box-shadow:0 0 0 1px rgba(0,0,0,0.04),0 4px 8px 0 rgba(0,0,0,0.20);cursor:pointer;height:36px;width:36px}.BlOseb.eSq3C{left:-18px}.k2Oeod.eSq3C{right:-18px}.LhCR5d{width:40px;height:40px}.wFKnCb{display:flex;-ms-flex-pack:justify;padding-top:6px;justify-content:space-between;align-items:center;}.mIKy0c{cursor:pointer;display:block;font-size:15px;font-weight:400;line-height:1.8;overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;white-space:nowrap}.mIKy0c{font-size:16px;line-height:1.43;height:30px}g-more-link a.Q2MMlc{align-items:center;display:flex}.EZRelc{color:rgba(0,0,0,.54);float:right;margin:-2px 0 -2px 24px}.wUrVib{color:rgba(0,0,0,.87);overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;white-space:nowrap;width:auto}.EZRelc{color:#1a0dab;flex:none;margin-left:8px}.wUrVib{color:#1a0dab;white-space:initial}.TvcMHf .gl a:visited{color:#1a0dab}.TvcMHf span,.TvcMHf span a{font-size:14;line-height:1.58}.nucC7d{font-size:small}#irl_r{margin-top:8px;margin-left:16px;vertical-align:middle}#irl_r_a{color:#70757a}#irl_r_a:hover{color:#222}#irl_p,#irl_c_a{margin-top:8px}.g-blk{position:relative}.kp-blk a{text-decoration:none}.kp-blk .mod:first-child{padding-top:16px;border-radius:8px}.kp-blk .match-mod-horizontal-padding,.kp-blk .mod:not(.NFQFxe){padding-right:16px;padding-left:16px;}.kp-blk{box-shadow:none;border:1px solid #dfe1e5;border-radius:8px}#center_col .kp-blk{position:relative;width:652px}.rfli .kp-blk{background:#fff;box-shadow:0 3px 6px rgba(0,0,0,.16),0 3px 6px rgba(0,0,0,.23)}.kp-blk .g:not(.g-blk){margin:0}.kp-blk>.vk_arc,.kp-blk>div>.vk_arc{margin:0}.kp-blk .g{margin-bottom:0}.knowledge-panel.kp-blk .mod,.c14z5c .mod{line-height:1.8}.c2xzTb .g,.c2xzTb .rc,.ruTcId .rc{clear:both;padding-bottom:0}.c2xzTb .mod,.ruTcId .mod{clear:none}.c2xzTb .g,.ruTcId .g,.fm06If .g,.cUnQKe .g,.HanQmf .g{padding-right:16px;padding-left:16px}.c2xzTb .g:last-child,.fm06If .g:last-child,.cUnQKe .g:last-child{padding-bottom:16px}.mod{clear:both}html .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,html .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}.xpdclose .a84NUc:not(:empty),.xpdopen .CQKTwc:not(:empty){border-top:solid 1px #ebebeb;border-radius:0}.xpdclose .oHglmf,.xpdopen .xzPb7d{padding-bottom:16px}.xpdclose .kp-header .oHglmf,.xpdopen .kp-header .xzPb7d{padding-bottom:0}.Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,.OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:16px}.Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,.Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,#rhs .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}#rhs .Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,#rhs .OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:15px}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb.ecRggb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh.ecRggb,#rhs .kp-blk .ecRggb{padding-bottom:15px}.zVvuGd.MRfBrb{overflow:hidden}.zVvuGd{padding-top:8px;white-space:nowrap}.Aks71e{padding:4px 8px;float:left;margin:auto 0}.xpdclose .lfNb6b,.xpdopen .hyaVx{margin-bottom:24px}.xpdclose .ecRggb .lfNb6b,.xpdopen .ecRggb .hyaVx{margin-bottom:0}.Ss2Faf a{text-decoration:none}.Ss2Faf a:hover{text-decoration:underline}.Ss2Faf{color:#222;line-height:1.3;font-size:20px}.Ss2Faf a{color:#222}.PfS8Ld{align-items:flex-end;display:flex}.VLkRKc{flex:1}.hKuTtf{font-size:14px}a.EbH0bb{color:#70757a;text-decoration:none}a.EbH0bb:hover{text-decoration:underline}.oaSpFd{color:#70757a;margin:0 16px 3px 0}.sV2QOc{margin:0 16px}.kno-vrt-t.MRfBrb{padding-right:13px}.k0bPBc:first-child,.kno-vrt-t.MRfBrb:first-child{padding-right:17px}.kno-vrt-t{display:inline-block;overflow:hidden;position:relative;text-align:right;vertical-align:top;}.xlBGCb,.oBrLN,.C9iYEe,.mytS8,.AAhd0c{}.oBrLN{display:block;white-space:normal;margin:3px 0 -1px;padding-bottom:1px;width:100%;}.kno-vrt-t{line-height:1.29;white-space:normal}.kno-vrt-t a{display:block;min-height:100%;}.XQ6p1d{overflow:hidden}.F2eIEb{bottom:-25px;position:absolute;left:0}.F2eIEb a{font-size:12px}.zVvuGd.ulRSHd{padding-bottom:4px;padding-top:14px}#brs{}#brs{margin-bottom:28px}#brs .med{color:#222;height:auto;padding-bottom:8px}.brs_col{font-size:16px;margin-top:-1px;padding-bottom:1px;display:inline-block;line-height:30px;vertical-align:top;max-width:100%;box-sizing:border-box;margin-left:20px;width:290px;}#brs .nVcaUb{margin:0;clear:both}.brs_col .IWTYQ{display:block;border-top:1px solid #dadce0;width:290px}.brs_col .search-icon{color:#1a0dab;vertical-align:middle;margin-left:12px}#brs a{padding:3px 0 3px 32px;display:inline-block;float:right}#brs a{text-decoration:none}.card-section{width:620px}.brs_col a{white-space:nowrap;overflow:hidden;text-overflow:ellipsis;width:275px}.AaVjTc a{display:block}.AaVjTc td{padding:0;text-align:center}#foot .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}#foot .AaVjTc a{color:#4285f4;font-weight:normal}#cnt.rfli .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}#foot{visibility:inherit}




کتاب خدا آن گونه که من می فهمم - گاج مارکت







ذخیره شده



کتاب «خدا آن گونه که من می‌فهمم» نوشته مهاتما گاندی بوده که توسط شهرام نقش تبریزی به فارسی روان ترجمه شده و نشر نی آن را به چاپ رسانده است. موضوع این کتاب در ...





‫کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما‬ ... - YouTube











▶ 3:40:51

۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - بارگذاری توسطmehosseinzade
کتاب صوتي خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي ترجمه : شهرام نقش تبريزي گوينده : مهدي حسين زاده.





کتاب خدا آن‌گونه که من می‌فهمم [چ3] -شبکه جامع کتاب گیسوم







ذخیره شده



موضوعات کتاب شامل Gandhi, Mahatma، تاریخ جنوب آسیا، هند، تاریخ عمومی آسیا و خاور دور، تاریخ؛ جغرافیا و علوم وابسته، گاندی ... عنوان و نام پدیدآور, خدا: آن‌گونه که من می‌فهمم/ مهاتما گاندی؛ ترجمه شهرام نقش‌تبریزی. ... دیگر آثار موهنداس‌کارمچاند گاندی.




تصاویر برای کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






خدا آنگونه که من میفهمم by Mahatma Gandhi - Goodreads







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۶ - ‏۲۶ رأیاین کتاب مجموعهای از سخنان و نوشتههای گاندی دربارهی تلقی او از مفهوم خداست. هرچند مهاتما گاندی به عنوان رهبر جنبش استقلال طلبانهی مردم هند شهرت جهانی یافت اما او خود ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب خدا، آنگونه که می فهمم نشر پرثوآ | ماهاتما گاندی | ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب خدا، آنگونه که می فهمم نشر پرثوآ | نوشته ی ماهاتما گاندی | نشر ... «در نگاه من خدا حقیقت و عشق است، خدا اخلاق و درستکاری ست، خدا شهامت و بی ...





کتاب خدا، آنگونه که می فهمم اثر ماهاتما گاندی نشر پرثوا







ذخیره شده





رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب و مجله / کتاب چاپی / کتاب خدا، آنگونه که می فهمم اثر ماهاتما گاندی نشر پرثوا ... «در نگاه من خدا حقیقت و عشق است، خدا اخلاق و درستکاری ست، خدا شهامت و بی ...




لیست قیمت کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی | ترب







ذخیره شده



کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی. ناموجود. مشخصات محصول. موضوع. عرفان شرق. مترجم. شهرام نقش تبریزی. نمایش تمام مشخصات. پیشنهاد ویژه. دسته‌بندی‌ها.





دانلود رایگان کتاب خدا آنگونه که من می فهمم + pdf







ذخیره شده



۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - نقد و بررسی اجمالی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی. کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش ...





کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما ... - Dideo







ذخیره شده



کتاب صوتي خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي ترجمه : شهرام نقش تبريزي گوينده : مهدي حسين زاده دیدئو dideo.





خدا – نشر نی







ذخیره شده



خدا. آن‌گونه که من می‌فهمم. نویسنده. مهاتما گاندی. مترجم. شهرام نقش تبریزی. شابک ... در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و آموزه‌هایش، به ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب صوتی "خدا آن گونه که من می فهمم " - اثر مهاتما گاندی - ...











▶ 3:40:50

۱۰ مرداد ۱۳۹۸
کتاب صوتی "خدا آن گونه که من می فهمم " - اثر مهاتما گاندی. 571. تصویرنگاران سبز 178 دنبال‌ کننده. 571 بازدید. 4. دانلود ویدیو. با کیفیت 144p.





مهاتما گاندی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







ذخیره شده



هر چند که او از القاب افتخارآمیز بیزار بود ولی امروز هم همگی او را با نام مهاتما گاندی می‌شناسند. ... گیاتسو، لخ والسا، استفان بیکو، آنگ سان سو کی و نلسون ماندلا تأثیر گذاشت. ... مهانداس جوان همچنین با مطالعه کتاب هنری استفن سالت با رهبر پیشگام گیاه‌خواری دیدار کرد و با او همراه شد. ... خدا آن گونه که من می‌فهمم; نیایش; همه مردم برابرند ...





خدا آن گونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی - پخش کتاب ارشاد








خدا آن گونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی شامل افکار و کلمات قصار مهاتما گاندی با ترجمه ی شهرام نقش تبریزی از نشر نی. خرید اینترنتی کتاب های نشر نی.





کتاب «خدا آن‌گونه که من می‌فهمم» اثر «مهاتما گاندی» بانام اصلی ...







ذخیره شده



کتاب «خدا آن‌گونه که من می‌فهمم» اثر «مهاتما گاندی» بانام اصلی MY GOD سال 1962 منتشر شده است. این اثر مجموعه‌ای از سخنان و نوشته‌های این شخصیت عدالت طالب است ...





kharid کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی - مهتابی







ذخیره شده



خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ارزان,کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با قیمت ارزان,خرید Ney ارزان,Ney با قیمت ارزان,خرید پستی ...





کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی نمودار و آمار کتاب








Created with Highcharts 6.0.3 قیمت - تومان میانگین قیمت کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی میانگین قیمت چهاردهم مرداد پانزدهم مرداد شانزدهم مرداد هفدهم مرداد ...





قیمت و خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی







ذخیره شده





رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۳۴ مرورکتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا ...




کتاب خدا، آنگونه که من مي فهمم اثر مهاتما گاندي نظرات - offdoon







ذخیره شده



کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی«مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا ...





خدا آن گونه که من می فهمم - فروشگاه کتاب قاصدک








خدا آن گونه که من می فهمم نویسنده: مهاتما گاندی مترجم: شهرام نقش تبریزی. قیمت: 12000 تومان. قیمت برای شما: 10800 تومان. افزودن به سبد خرید. افزودن به علاقه مندی ها ...





خدا آن گونه که من مي فهمم/مهاتماگاندي/شهرام نقش تبريزي








کتاب «خدا آن‌گونه که من می‌فهمم» اثر «مهاتما گاندی» بانام اصلی MY GOD سال 1962 منتشر شده است. این اثر مجموعه‌ای از سخنان و نوشته‌های این شخصیت عدالت طالب است ...





نشر نی - ‌‌ ‌‌خدا آن‌گونه که من می‌فهمم مهاتما گاندی... | Facebook








‌‌خدا آن‌گونه که من می‌فهمم مهاتما گاندی ترجمه‌ی شهرام نقش تبریزی من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند ... در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و ...





خدا آنگونه که من می فهمم -گاندی نقش تبریزی نی فروشگاه ...







ذخیره شده



خدا آنگونه که من می فهمم. نویسنده: مهاتما گاندی. مترجم: شهرام نقش تبریزی. انتشارات: نی. درباره این کتاب: من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا عشق است، می‌گویم خدا عشق ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب صوتی نیایش اثر ماهاتما گاندی - نوار







ذخیره شده





رتبه: ۳٫۹ - ‏۴۶ رأیکتاب صوتی نیایش اثر ماهاتما گاندی . ... ماهاتما گاندی سعی کرده که در این کتاب صوتی به تام سوالات و ابهامات موجود پیرامون موضوع نیایش ... خدا آن‌گونه که من می‌فهمم و .




کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی – فروشگاه ...








کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا ...





کتاب خدا، آنگونه که من مي فهمم اثر مهاتما گاندي My - فیس نما








۱۹ مهر ۱۳۹۶ - کتاب خدا، آنگونه که من مي فهمم اثر مهاتما گاندي My God کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است.





خرید کتاب خدا آن گونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی از نشر ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب خدا آن گونه که من می فهمم از انتشارات نشر نی توسط مهاتما گاندی شهرام نقش تبریزی با موضوع گاندی در فروشگاه آنلاین خرید کتاب 24.





کتاب خدا، آنگونه که می فهمم اثر ماهاتما گاندی نشر پرثوا - کیا ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب خدا، آنگونه که می فهمم اثر ماهاتما گاندی نشر پرثوا و قیمت انواع ... «در نگاه من خدا حقیقت و عشق است، خدا اخلاق و درستکاری ست، خدا شهامت و بی ...





معرفی کتاب «خدا، آن‌گونه که من می‌فهمم - آیات







ذخیره شده



هرچند مهاتما گاندی به عنوان رهبر جنبش استقلال طلبانه مردم هند شهرت جهانی یافت، اما او ... کتاب «خدا آن‌گونه که من می‌فهمم» شامل هجده فصل است که عبارت‌اند از «معنای خدا»، ... به تعبیر اکنات ایسواران، نویسنده‌ی کتاب «راه عشق» – «زندگی‌اش را به یک اثر ...





کتاب خدا اثر مهاتما گاندی - آژانس کتاب







ذخیره شده



کتاب خدا آن‌گونه که من می‌فهمم نوشته مهاتما گاندی با ترجمه شهرام نقش تبریزی، توسط نشرنی به چاپ رسیده است. موضوع کتاب: علوم دینی, دین و ادیان, مجموعه‌ای از سخنان و ...





كتابسرای اشجع|کتاب خدا آن گونه که من می فهمم|خرید آنلاین کتا








كتابسرای اشجع، کتاب خدا آن گونه که من می فهمم، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, ... جملاتی قصار درباره خدا از زبان گاندی، آن گونه که خدا را حس میکرد. ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر ... کتاب خدا آن گونه که من می فهمم ، آن گونه که من می فهمم - گاندی ؛ ناشر: نی ؛ نوشته: مهاتما گاندی ؛ مترجم: شهرام نقش تبریزی





یک جرعه کتاب – Telegram







ذخیره شده



یک جرعه کتاب. من می دانم که در وجود خدا شری وجود ندارد و اگر شری در عالم هست خدا از آن مصون و تاثیر ناپذیر از آن است. « خدا آنگونه که من می فهمم - ✍ مهاتما گاندی »





کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی | سیما مال








۲۴ آبان ۱۳۹۸ - کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با ...





معرفی کتاب/ «خدا»؛ آن گونه که من می فهمم - آخرین خبر








۳۰ تیر ۱۳۹۵ - هرچند مهاتما گاندی به‌عنوان رهبر جنبش استقلال‌طلبانه‌ی مردم هند شهرت جهانی یافت، اما او خود را «یک مرد خدا» می‌نامد «که به کسوت سیاستمداران درآمده است.





کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی | | اینمال







ذخیره شده



کتاب «خدا، آنگونه که من می‌فهمم» نوشته‌ی «مهاتما گاندی» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب مجموعه آثار 43 اثر مهاتما گاندی | ...







ذخیره شده



... از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی انتشارات جامی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی. ۱۶,۰۰۰ ۲۵٪.





‫چگونه درست تصمیم گیری کنیم؟ کتاب صوتی آرایش ذهن ...











▶ 28:05

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - بارگذاری توسطwww.zaki.help
کتاب صوتی آرایش ذهن/کتاب های انگیزشی و آموزشی بیشتر را از دست ... کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - خوانش : مهدي ...





برچسب ها - مهاتما گاندی - عصرایران







ذخیره شده



۶ روز پیش - از مهاتما گاندی پرسیدند خدا در دیدگاه او چگونه است. ... مهر نشر ماهی کتاب گاندی چه می گوید اثر نورمن. ... خدا آن گونه که من می فهمم مهاتما گاندی شهرام.





خدا آنگونه که من می فهمم - بوکیکو|خرید کتاب|فروشگاه آنلاین ...







ذخیره شده



هر چند مهاتما گاندي به عنوان رهبر جنبش استقلال‌طلبانه مردم هند شهرت جهاني يافت، اما او خود را «يك مرد خدا» مي‌نامد «كه به كسوت سياستمداران درآمده است.» در كتاب خدا، چهره او ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





بایگانی‌های کتاب‌های بزرگسال - روشنای طلوع مهر







ذخیره شده



۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - خدا آن‌گونه که من فهمیده‌ام ... من، هم‌آوا با کسانی که می‌گویند خدا عشق است، می‌گویم خدا عشق است. ... مهاتما گاندی هرچند مهاتما گاندی به عنوان رهبر جنبش استقلال طلبانه مردم هند شهرت ... ادیان تاکید می‌کنند که شفقت معیار معنویت حقیقی است اما برخی گمان می‌کنند که ... مرگ یک عزیز، تاثیر عمیقی بر زندگی شخص می‌گذارد.





#خدا_آنگونه_كه_من_ميفهم Instagram posts - Gramho.com








۱۴ آذر ۱۳۹۸ - 《خدا، آنگونه که من می فهمم》| مهاتما گاندی پس از دیدن فیلم گاندی بسیار به او ... صفحه ی ۵۲ از #کتاب #خدا_آنگونه_كه_من_ميفهم اثر #مهاتما_گاندی. 228.





خدا آن گونه که من میفهمم - کتاب سرا







ذخیره شده



کتاب سرا --- نام: خدا آن گونه که من میفهمم *** گروه: کتاب فارسی-تاریخ *** نویسنده: مهاتما گاندی *** مترجم: شهرام نقش تبریزی *** فروش انواع کتاب های انگلیسی و ...





گاندی - TR-cam







ذخیره شده



کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - خوانش : مهدي حسين زادهmehosseinzade. 9 aylar önce. کتاب صوتي خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما ...





‏‫خدا - دانشگاه تهران‬ - سامانه کتابخانه های دانشگاه تهران







ذخیره شده



خدا , ‏‫خدا , دانشگاه تهران.‬ ... سرشناسه, : گ‍ان‍دی‌، م‍وه‍ن‍داس‌ ک‍ارم‍چ‍ان‍د، ۱۸۶۹-۱۹۴۸م‌. پديدآور. : Gandhi, Mohandas Karamchand. عنوان و نام پديدآور, : ‏‫خدا [کتاب]: آن‌گونه که من می‌فهمم‬‏‫/ ‏‫مهاتما گاندی‬‬‏‫؛ ‏‫ترجمه شهرام نقش‌تبریزی.‬‬. وضعيت نشر ... زبان اثر, : per.





مشخصات، قیمت و خرید کتاب نیایش اثر مهاتما گاندی | MaxiKala







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب نیایش اثر مهاتما گاندی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر نی از فروشگاه ... در کل من کتاب "خدا آنگونه که من میفهمم" گاندی رو بیشتر توصیه میکنم.





خرید کتاب خدا اثر موهنداس کارمچاند گاندی و شهرام نقش ...








خدا (آن گونه که من می فهمم) عنوان کتابی است از موهنداس کارمچاند گاندی با ترجمه‌ی شهرام ... مهاتما گاندی هرچند مهاتما گاندی به عنوان رهبر جنبش استقلال طلبانه مردم هند شهرت ...





دانلود کتاب گاندی گونه ای زندگی - تک بوک







ذخیره شده



۱۰ آبان ۱۳۹۲ - کتاب گاندی گونه ای زندگی باز هم از گاندی سخن می گوید، اما چرا؟ ... خصوصی افراد مطرح اجتماعی به دیگران مربوط نیست، مگر این که تاثیر مستقیمی ...





تصاویر کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی | ...








تصاویر کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ، تصاویر My God ، تاریخچه ، Tarikhche ، گالری عکس کتاب خدا ، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ، My ...





کتاب خدا، آنگونه که می فهمم اثر ماهاتما گاندی نشر پرثوا | اکالاز







ذخیره شده



کتاب خدا، آنگونه که می فهمم نوشته ی مهاتما گاندی، رهبر جنبش استقلال طلبانه ی مردم هند ... «در نگاه من خدا حقیقت و عشق است، خدا اخلاق و درستکاری ست، خدا شهامت و بی ...





خدا آنگونه که من می فهمم - کتاب فروشی فرازمند







ذخیره شده



نام: خدا آنگونه که من می فهمم نویسنده: مهاتما گاندی مترجم : شهرام نقش تبریزی ناشر:نی موضوع: دین.





کتاب ساتیا و من (رونوشت های ماهاتما گاندی) - خرید کتاب ... - ...







ذخیره شده





رتبه: ۳ - ‏۷ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات متنوع کتاب و نوشت افزار است، خرید آنلاین ...




@aramesh_ba_man - Channel message page - Channels








#کتاب_صوتی«خدا، آنگونه که من می‌فهمم» ✍️ نویسنده: مهاتما گاندی مترجم: شهرام نقش ... در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و ... #هر_روز_يك_كتاب #كتاب_امروز پرورش مهارت‌های شناختی و خلاق کودک اثر: کتاب ...





کافه کتاب سلام – Telegram







ذخیره شده



عنوان کتاب:خدا آنگونه که من می فهمم نویسنده:مهاتما گاندی مترجم:شهرام نقش تبریزی من،هم آوا با کسانی که می گویند خدا عشق است،می گویم خدا عشق است.با این حال،در اعماق ...





کتاب صوتی خدا آن گونه که من می فهمم از مهاتما گاندی %







ذخیره شده



۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - کتاب صوتی «خدا آن گونه که من می فهمم» از مهاتما گاندی ... و او را مرد سیاست هند می‌ نامند درحالی‌ که در این اثر او به‌ عنوان یک رهبر روحانی حضور دارد.





نیایش - لک لک بوک







ذخیره شده



این کتاب دربرگیرنده نوشته‌های گاندی در خصوص رابطه معنوی او با خداوند است. ... ماهاتما گاندی سعی کرده که در این کتاب صوتی به تام سوالات و ابهامات موجود پیرامون ...





نيايش (جيبي) - Prayer - فروشگاه اينترنتي جيحون








مطالب اين كتاب از ميان نامه‌ها، مقاله‌ها و كتاب‌هايي كه طي پنجاه سال به نگارش درآمده‌اند انتخاب و گلچين شده است. ... نويسنده, مهاتما گاندي ... تصویر از خدا (آن‌گونه كه من مي‌فهمم).





کتاب صوتی Mp3 - سمعها







ذخیره شده



تحميل کتاب صوتی. ... کتاب صوتی بیگانه ای در دهکده اثر مارک تواین. تشغيل ... کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - خوانش : مهدي حسين زاده.





#خدا_آنگونه_كه_من_ميفهم Instagram posts • Gramtower.com







ذخیره شده



خدا آنگونه که من می‌فهمم ‌ ماهاتما گاندی ‌ ترجمهٔ شهرام نقش تبریزی نشر نی ... در کتاب خدا، چهره‌ی او را به‌عنوان یک راهبر روحانی می‌بینیم که، اندیشه‌ها و آموزه‌هایش، به جویندگان اهل همه‌ی مذاهب و ... صفحه ی ۵۲ از #کتاب #خدا_آنگونه_كه_من_ميفهم اثر #مهاتما_گاندی.





جهنم و بهشت نوشته ی جومپا لاهیری bedava video indir müzik







ذخیره شده



در قسمتی از کتاب صوتی جهنم، بهشت (Hell Heaven) می‌شنویم: پراناب چاکرابورتی ... کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - خوانش : مهدي حسين زاده ...





Vahid Jabi's Photos in @v.jabi Instagram Account - bigsta.net







ذخیره شده



#گاندی #خدا_آنگونه_که_من_می_فهمم بخش هایی از کتاب خدا آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی: من این یک درس را خوب فراگرفته ام: آنچه در چشم انسان، ناشدنی جلوه می ...





درباره مهاتما گاندی - ایرنا







ذخیره شده



۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - گاندی در مقدمه کتاب زندگینامه خود می نویسد: «آنچه من در طول زندگی ام همواره در ... رسیدن به شکوفایی و کمال وجودی و دیدار خداوند است، رسیدن به رهایی و رستگاری». ... در مدتی که گاندی در اسارت بود، توانست آثار اندیشمندان بزرگی همچون ...





مهاتما گاندی - دیکشنری آنلاین آبادیس







ذخیره شده



آبادیس - معنی مهاتما گاندی = مهاتما گاندی . [ م َ ] (اِخ ) ... خدا آن گونه که من می فهمم ... تنزین گیاتسو، لخ والسا، استفان بیکو، آنگ سان سو کی و نلسون ماندلا تأثیر گذاشت.





کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - ...








کتاب صوتي " خدا ، آن گونه که من مي فهمم " اثر مهاتما گاندي - خوانش : مهدي حسين زاده. mehosseinzade. सदस्यता लें. वीडियो डाउनलोड करें. लिंक लोड हो ...





قیمت، معرفی، ارسال رایگان و خرید کتاب خدا؛ آن‌گونه که من می‌فهمم







ذخیره شده



مهاتما گاندی هرچند مهاتما گاندی به‌عنوان رهبر جنبش استقلال‌طلبانه‌ی مردم هند شهرت جهانی یافت، اما او خود را «یک مرد خدا» می‌نامد «که به کسوت سیاستمداران درآمده است.





ماهاتما گاندی - ویکی‌گفتاورد







ذخیره شده


مشابه



ماهاتما گاندی (۲ اکتبر ۱۸۶۹–۳۰ ژانویه ۱۹۴۸) رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود که ملت هند را در راه آزادی از ... حقیقت در قلبِ همهٔ آدم‌ها وجود دارد، هر کسی باید در آنجا جستجویش کند و آن گونه که خود آن را می‌فهمد، چراغِ راهش سازد. ... به عقیدهٔ من، عدم خشونت بی‌نهایت پُرارزش تر از خشونت است. ... «تجربیاتِ تلخ به من آموخت که معابد حتماً خانهٔ خدا نیستند.
برچسب ها خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ارزان , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با قیمت 16000 , خرید کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی فقط 16000 , خرید نشر نی کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , kharid online کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , kharid کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی arzan , qeymat کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , تخفیف برای کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , تخفیف ویژه کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی , کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب خدا، آنگونه که من می فهمم اثر مهاتما گاندی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 2,451
  • بازدید سال : 3,587
  • بازدید کلی : 17,843